چرا عود FSGS حتی پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا عود FSGS حتی پس از پیوند کلیه

هنگامی که FSGS تشدید علاج بیماران ممکن است امید سلامت پیوند کلیه نیاز دارد. با این حال، هر چند برخی از بیماران پیوند کلیه پذیرفته، FSGS خود را دوباره عود. شما می دانید چرا؟

FSGS و پیوند کلیه

FSGS در مورد فاصله کانونی اسکلروز گلومرولی سگمنتال. فاصله کانونی به معنی تنها بخشی از گلومرول آسیب دیده، در حالی که نشان می دهد برخی از سگمنتال لوب گلومرولی آسیب دیده است. بنابراین، FSGS بیماری کلیوی که در آن فیلتر کلیه به تدریج درگیر است.

هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، بیماران ممکن است پیشنهاد به توصیه پیوند کلیه. اگر به اندازه کافی کلیه منبع خوشبختانه، بیماران همسان اند و پیوند کلیه بدون مشکلات را بپذیرید.

چرا عود FSGS پس از پیوند؟

گزارش شده است که FSGS است یک رابطه نزدیک با اختلال سیستم ایمنی بدن، و این بیماری همچنین دارای واحدهای خانواده.سیستم ایمنی بیماران بعد از پیوند کلیه های غیر طبیعی باقی مانده است. هنگامی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه دوباره پیوند تجمع، FSGS است احتمال عود.

؟ نرخ FSGS عود بعد از پیوند کلیه چگونه بالا است؟

در میان انواع مختلفی از بیماری مزمن کلیه، FSGS عود نسبتا بالا است. برخی از مطالعات بالینی ادعا کرده اند که اگر گیرنده و دهنده است، همان MHC، میزان عود در 82٪ است، و اگر نه، عود 35٪ ~ 53٪ مشخصات .در از میزان بالایی از عود است، پزشکان توصیه نمی بیماران پیوند کلیه FSGS انجام یک بار آن ها هنوز هم گزینه های دیگر.

درمان های جایگزین برای بیماران مبتلا به FSGS پیوند کلیه

پس از سال ها تحقیق، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به طور گسترده ای برای بلع عوامل بیماری زا استفاده می شود و افزایش جریان خون به کلیه ها و به دنبال بهبود گلومرول و تغییر ساختار کلیه های آسیب دیده. هنگامی که عملکرد کلیه در بیماران بالای 20٪ و با ثبات نگهداری می شود، بیماران می توانند پیوند کلیه با موفقیت اجتناب کنند.

به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید اگر شما FSGS بیماری کلیوی. بسیاری از کارشناسان در بیمارستان کلیه کلیه بیماری از Shijiazhuang همیشه در اینجا به شما بهترین گزینه درمان و بیشترین کمک را

 





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: